Hulp nodig?
Ik kan niet inloggen in mijn mail
Probeer eerst eens in te loggen via webmail: ga naar ngvmail.nl en log in.
Hoe moet ik Outlook configureren voor mijn ngv-mailaccount?
We hebben een gebruiksaanwijzing gemaakt voor de instellingen in Outlook. Je kunt hem hier downloaden. Denk erom dat je de instellingen moet veranderen op al je apparaten (PC, tablet, telefoon).
Hoe verander ik de gegevens van mijn identiteit in webmail?
De gegevens van de identiteit maken het de mensen aan wie je een mail stuurt eenvoudiger, het bevat gegevens van de afzender in iedere mail die je daarna verstuurt.
In webmail vind je onder Instellingen - Identiteiten gegevens over het mailadres.
Vermeld onder Weergavenaam in ieder geval de functie van het account en de afdeling, mogelijk met je naam ervoor. Dus
- "Public Relations NGV afdeling Groningen" of
- "Teijo Doornkamp (Public Relations NGV afdeling Groningen)
Ik kan niet inloggen op de website
De gebruikersnaam en het wachtwoord voor de NGV website zijn andere dan voor de NGV-mail. Als je niet kunt inloggen dan zijn er 2 mogelijkeden:
- je weet je gebruikersnaam wel maar je wachtwoord niet meer. Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen via deze pagina.
- je weet je gebruikersnaam niet meer. Je gebruikersnaam is meestal een eigen email-adres en soms heb je dat emailadres niet meer. Vraag dan hulp via een mailtje aan .